Вакансії

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” -  головного спеціаліста відділу економічного розвитку і торгівлі Троїцької райдержадміністрації Луганської області

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації:

  • забезпечує реалізацію в районі державної регуляторної політики;
  • здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
  • аналізує стан та тенденції соціально-економічного розвитку, секторів та галузей економіки відповідної адміністративно-територіальної одиниці та вживає заходів до усунення недоліків;
  • разом з управліннями, відділами та секторами райдержадміністрації розробляє проект стратегії розвитку району, забезпечує координацію виконання стратегії розвитку та підготовку звітів про виконання;
  • забезпечує розроблення заходів щодо розвитку района та контролює їх виконання;
  • складає районні баланси попиту і пропозиції основних видів продовольчих ресурсів тощо

Умови оплати праці

посадовий оклад згідно штатного розпису 3200 грн; надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; премія (у разі встановлення), розмір яких визначається згідно з штатним розписом та нормативними актами Кабінету Міністрів України

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстрокове призначення

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява,  що до незастосування заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Заповнена особова картка встановленого зразка;

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7. Оригінал посвідчення про атестацію щодо вільного володіння державною мовою

 

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті НАДС та райдержадміністрації.

Останній день прийому документів 28 листопада 2017 року

Місце , час та дата початку проведення конкурсу

92100, Луганська обл., смт Троїцьке, пр.Перемоги, 60 об 9-00, 01 грудня 2017 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Чумакова Ірина Михайлівна,

(06456) 2-24-17, 050-854-71-08

kadru.trba@i.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта ступеню не нижче бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільне володіння мовою

Вимоги до компетентності

1

Освіта

за напрямком освіти „Економіка”, „Облік та аудит”

2

Якісне виконання поставлених задач

вміння працювати з інформацією; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати; здатність працювати в декількох проектах одночасно

3

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотній зв’язок

4

Сприйняття змін

виконання плану змін та покращень; здатність приймати зміни та змінюватись

5

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6

Особистісні компетенції

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполеглевість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

1

Знання законодавства

  1. Конституція України;
  2. Закон України «Про державну службу»
  3. Закон України «Про запобігання корупції»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інсьрукції (положення про структурний підрзділ)

Закони України: „Про зовнішньоекономічну діяльність”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяьності”, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”, „Про підприємництво”, накази Міністерства економічного розвитку і торгівлі України,  розпорядження голів обласної та районної державних адміністрацій, положення про відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації,  Акти Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та нормативно-правові акти, що стосуються діяльності за посадою

 

Керівник апарату                                                                Т.М. Авксентенко

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” -  головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Троїцької райдержадміністрації Луганської області

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:

  • бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, у сфері водопостачання та водовідведення, благоустрою, транспорту;
  • здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства незалежно від форм власності;
  • вживає заходів щодо оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання води і теплової енергії згідно з загальнодержавними та регіональними нормативами;
  • контролює виконання робіт по підготовці комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;
  • бере участь у розробці проектів благоустрою населених пунктів та здійснює контроль за виконанням заходів з приведення до належного стану територій та об’єктів благоустрою району тощо

Умови оплати праці

посадовий оклад згідно штатного розпису 3200 грн; надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; премія (у разі встановлення), розмір яких визначається згідно з штатним розписом та нормативними актами Кабінету Міністрів України

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява,  що до незастосування заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Заповнена особова картка встановленого зразка;

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7. Оригінал посвідчення про атестацію щодо вільного володіння державною мовою

 

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті НАДС та райдержадміністрації.

Останній день прийому документів 24 листопада 2017 року

Місце , час та дата початку проведення конкурсу

92100, Луганська обл., смт Троїцьке, пр.Перемоги, 60 об 9-00, 29 листопада 2017 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Чумакова Ірина Михайлівна,

(06456) 2-24-17, 050-854-71-08

kadru.trba@i.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта ступеню не нижче бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільне володіння мовою

Професійна компетентність

1

Освіта

технічна, юридична, економічна

2

Якісне виконання поставлених задач

вміння працювати з інформацією; здатність працювати в декількох проектах одночасно; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

3

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотній зв’язок

4

Сприйняття змін

виконання плану змін та покращень; здатність приймати зміни та змінюватись

5

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6

Особистісні компетенції

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполеглевість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

1

Знання законодавства

  1. Конституція України;
  2. Закон України «Про державну службу»
  3. Закон України «Про запобігання корупції»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інсьрукції (положення про структурний підрзділ)

Акти Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Закони України «Про основи містобудування», «Про містобудівний кадастр населений пунктів», «Про архітектурну діяльність», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону культурної спадщини» та інші нормативно-правові акти, що стосуються діяльності за посадою

Керівник апарату райдержадміністрації                            Т.М. Авксентенко

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б” -  начальника відділу містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації — головного архітектора Троїцької райдержадміністрації Луганської області

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Начальник відділу містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації – головний архітектор:

- забезпечує реалізацію на території району державної політики у сфері містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства;

-  планує роботу відділу;

-  вносить пропозиції щодо необхідності розроблення та корегування генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;

-  розробляє пропозиції щодо забудови території, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій;

-  погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою;

-  бере участь у здійсненні державного контролю за використанням  земель, визначених для містобудівних потреб;

-  надає архітектурно-планувальні завдання, інші вихідні дані на проектування об’єктів архітектури та будівництва тощо

Умови оплати праці

посадовий оклад згідно штатного розпису 5000 грн; надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; премія (у разі встановлення), розмір яких визначається згідно з штатним розписом та нормативними актами Кабінету Міністрів України

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстрокове призначення

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява,  щодо незастосування заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Заповнена особова картка встановленого зразка;

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7. Оригінал посвідчення про атестацію щодо вільного володіння державною мовою

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті НАДС та райдержадміністрації.

Останній день прийому документів 08 грудня 2017 року

Місце , час та дата початку проведення конкурсу

92100, Луганська обл., смт Троїцьке, пр.Перемоги, 60 об 9-00, 13 грудня 2017 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Чумакова Ірина Михайлівна,

(06456) 2-24-17, 050-854-71-08

kadru.trba@i.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта, магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння мовою

Професійна компетентність

1

Освіта

архітектурна

2

Професійні знання

практика застосування чинного законодавства у сфері промисловості, інфраструктури, транспорту та зв’язку; основи державного управління, економіки та управління персоналом; правила етичної поведінки державного службовця; акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності райдержадміністрації

3

Лідерство

вміння обґрунтовувати власну позицію; досягнення кінцевих результатів

4

Прийняття ефективних рішень

вміння вирішувати комплексні завдання; аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації; вміння працювати з великими масивами інформації; вміння працювати при багатозадачності; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

5

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6

Впровадження змін

реалізація плану змін; здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; оцінка ефективності здійснених змін

7

Управління організацією роботи та персоналом

організація і контроль роботи; управління проектами; вміння працювати в команді та керувати командою; мотивування; оцінка і розвиток підлеглих; вміння розв’язання конфліктів

8

Особистісні компетенції

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполеглевість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

1

Знання законодавства

  1. Конституція України;
  2. Закон України «Про державну службу»
  3. Закон України «Про запобігання корупції»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрзділ)

Акти Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Закони України «Про основи містобудування», «Про містобудівний кадастр населений пунктів», «Про архітектурну діяльність», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону культурної спадщини» та інші нормативно-правові акти, що стосуються діяльності за посадою

Керівник апарату райдержадміністрації                            Т.М. Авксентенко

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - посаду головного спеціаліста – експерта з умов праці відділу праці управління соціального захисту населення Троїцької райдержадміністрації Луганської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює контроль за якістю проведення на підприємствах атестації робочих місць за умовами праці та на їх відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;

2.  Здійснює контроль за дотриманням підприємствами законодавства з питань соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та важкими умовами праці;

2. Здійснює експертизу колективних договорів щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та надає сторонам переговорного процесу організаційно – методичну допомогу;

3. Здійснює реєстрацію, облік, зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них;

4. Розглядає в межах своєї компетенції листи та заяви від підприємств та  громадян;

5. Складає та подає у встановлені терміни  місячні, квартальні, річні звіти. 

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років на державній службі відповідно до Закону України «Про державну службу», інші надбавки та доплати (згідно статті 52 Закону України «Про державну службу»).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі , та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою               статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

 

У разі інвалідності – заяву за встановленою формою про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

 

Строк подачі документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційних сайтах НАДС та Троїцької районної державної адміністрації Луганської області, документи приймаються до 17.00 години 06.10.2017 за адресою:

92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, смт Троїцьке, пр-т Перемоги,77.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

11.10.2017 об 11-00

за адресою: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, смт Троїцьке, пр-т Перемоги,77.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Погорєлов Сергій Борисович,

(06456) 2-14-74, truszn@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища

Cтупінь вищої освіти

молодший бакалавр або бакалавр

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою.

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

технічна

2.

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

3.

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв'язок

4.

Сприйняття змін

 здатність приймати зміни та змінюватись

5.

Технічні вміння

 

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6.

Особистісні компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституції України;

2) законів України:

«Про державну службу»;

«Про запобігання корупції»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про звернення громадян»;

«Про захист персональних даних»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відділу праці відповідно до посадової інструкції та положення про відділ

1) Знання законів України:

«Про охорону праці» ;

«Про пенсійне забезпечення»;

«Про відпустки»;

«Про підприємства»

2) Знання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання експертизи умов праці;

3) правила етичної поведінки державного службовця;

4) правила та норми охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.

 

 

 

Додаток

до наказу начальника

управління

22 вересня 2017 р.  № 35

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - посаду провідного спеціаліста – консультанта

сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

управління соціального захисту населення

Троїцької райдержадміністрації Луганської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення;

2. Організовує прийом громадян за принципом «єдиного вікна»;

3. Приймає участь у роботі «мобільного офісу»;

4.Формує загальний макет-графік прийому громадян на поточний місяць;

5. Приймає заяви та документи, визначені в нормативно-правових документах;

6. Проводить співбесіду із заявником, перевіряє правильність заповнення заяви та декларації;

7. Відповідає за зберігання особових справ та документів;

8. Формує у електронному вигляді інформацію на звернення та скарги громадян;

9. Формує запити на підприємства, установи та організації щодо отримання необхідної інформації.   

Умови оплати праці

Посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років на державній службі відповідно до Закону України «Про державну службу», інші надбавки та доплати (згідно статті 52 Закону України «Про державну службу»).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі , та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою               статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

 

У разі інвалідності – заяву за встановленою формою про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

 

Строк подачі документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційних сайтах НАДС та Троїцької районної державної адміністрації Луганської області, документи приймаються до 17.00 години 06.10.2017 за адресою:

92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, смт Троїцьке, пр-т Перемоги,77.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

11.10.2017 о 13-00

за адресою: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, смт Троїцьке, пр-т Перемоги,77.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Погорєлов Сергій Борисович,

(06456) 2-14-74, truszn@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища

Cтупінь вищої освіти

молодший бакалавр або бакалавр

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою.

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

 

2.

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

3.

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв'язок

4.

Сприйняття змін

здатність приймати зміни та змінюватись

5.

Технічні вміння

 

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

6.

Особистісні компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) ініціативність;

6) комунікабельність;

7) вміння самостійно приймати рішення;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституції України;

2) законів України:

«Про державну службу»;

«Про запобігання корупції»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про звернення громадян»;

«Про захист персональних даних»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи держслужбовця відділу грошових виплат та компенсацій відповідно до посадової інструкції та положення про відділ

1) Знання законів України:

2) Знання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання надання населенню усіх видів соціальної допомоги.

3) правила етичної поведінки державного службовця;

4) правила та норми охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.