Прес-центр15 лютого 2019, 15:02

У районі пройшло засідання робочої групи щодо організації виборів Президента України

У засіданні взяли участь голова районної ради, керівник апарату райдержадміністрації, керівники самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, сільські голови, секретар Троїцької селищної ради, в.о. старост Троїцької селищної ради, члени робочої групи зі сприяння організації виборі Президента України, представники засобів масової інформації.
Засідання робочої групи відкрив голова райдержадміністрації, який зазначив, що для забезпечення належної підготовки до проведення виборів Президента України прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 07 лютого 2019 року № 40,згідно з яким утворено районну робочу групу зі сприяння організації виборів Президента України.
Керівник апарату райдержадміністрації Тетяна Авксентенко повідомила, що розпорядженням голови райдержадміністрації від 07 лютого 2019 року № 30 була створена комісія з перевірки приміщень, які використовуються під час проведення виборів, на відповідність протипожежної безпеки, санітарних та технічних норм. 11 та 12 лютого комісія обстежила приміщення 30 виборчих дільниць, утворених на постійній основі, які знаходяться в приміщеннях СБК,СК, навчальних закладах, адмінбудівлях установ. Також звернула увагу учасників заходу на необхідність забезпечення згідно із встановленими нормами транспортними засобами, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, безперебійної роботи телефонних ліній на виборчих дільницях, стаціонарними та переносними скриньками, кабінами для таємного голосування.
Голова райдержадміністрації акцентував увагу на тому, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування повинні сприяти у межах повноважень якісній організації виборчого процесу. «Необхідно зробити усе можливе для того, щоб вибори Президента України відбулися абсолютно організовано, якісно, прозоро і комфортно для наших виборців. Весь комплекс робіт із підготовки до виборів має бути завершений вчасно», – підкреслив Олександр Іванов.