Прес-центр19 грудня 2017, 10:12

Відбувся районний семінар директорів шкіл

15 грудня 2017 року на базі Яменської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар директорів шкіл за темою: «Особистість керівника в системі управління шкільним колективом».Відповідно до нових соціальних завдань в контексті Нової української школи, зростають вимоги до змісту і характеру управлінської діяльності керівників шкіл, якості та ефективності навчально-виховного процесу. Керівник повинен володіти такими діловими і особистісними якостями, які допоможуть йому успішно вирішувати проблеми будь-якої складності і в будь-якому підрозділі школи. 15 грудня 2017 року на базі Яменської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар директорів шкіл за темою: «Особистість керівника в системі управління шкільним колективом». У заході взяли участь: начальник відділу освіти Троїцької РДА Людмила Суська, головні спеціалісти відділу освіти: Євгенія Грибинюк, Віра Коваленко, завідувач Троїцьким РМК Любов Лантрат, методисти РМК: Оксана Ільницька, Тамара Комісієнко, Володимир Лємзяков, Тетяна Кальна.

Духмяним короваєм привітно зустріли гостей директор, учні та вчителі школи. Теоретична частина семінару розпочалася з презентації-візитки школи, у якій директор школи Людмила Дрокіна ознайомила учасників семінару з роботою навчального закладу, творчими здобутками шкільного колективу.

Поняття «компетентність» знаходиться нині в епіцентрі світової думки тому, що воно розкриває якісно нові перспективи розуміння місії Нової української школи, життєвих результатів освітньої діяльності. Педагогічний колектив Яменської ЗОШ І-ІІІ ступенів, працюючи над реалізацією проблеми «Формування загальнокультурної компетентності учнів відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів», розкрили процес формування ключових освітніх компетентностей учнів на відкритих уроках: природознавство у 3 класі за темою: «Вітер - невичерпне джерело енергії» (Людмила Дрокіна), образотворче мистецтво у 5 класі за темою: «Види живопису. Виконання імітації мозаїчного панно» (Любов Міняйло), українська мова у 6 класі за темою: «Прикметник» (Наталія Євсюкова), всесвітня історія у 8 класі за темою: «Узагальнення знань з теми: «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» (Людмила Грибінюк), географія у 10 класі за темою: «Країни Європи. Франція» (Наталія Уткіна).

Формування загальнокультурної компетентності учнів через різні жанри мистецтва – мета «Культурологічного батлу» ( директор – Людмила Дрокіна). Учні та вчителі розкривали своє бачення культури у процесі вокальних і сольних співів, мелодекламації віршів, гри на музичних інструментах, театральному мистецтві. Підсумок позакласного заходу підвела начальник відділу освіти Людмила Суська, яка відзначила широкий спектр формування загальнокультурної компетентності та високий артистизм учасників батлу.

Практична частина семінару проводилася у формі психолого-педагогічного брейнстормінгу, де учасники шляхом колективної генерації ідей «малювали» портрет сучасного керівника школи. Так, директори шкіл пройшли «Випробування на компетентність», зробили компетентнісний аналіз відвіданих уроків, створили модель «Компетентний керівник» від імені батьків, вчителів, учнів, громадськості, самих директорів. Учасники семінару мали змогу розіграти запропоновану ситуацію відповідно до обраного стилю керування та перевірити свої фізіогномістичні знання.

Підводячи підсумки семінару, учасники визначили такі професійні якості сучасного керівника:

- готовність до інноваційної діяльності;

- здатність до самовдосконалення;

- здатність працювати в нових умовах;

- вміння визначати стратегічні завдання і розв’язувати їх;

- здатність відчувати сучасність;

- уміння створювати розвиваюче шкільне середовище;

- уміння налагоджувати індивідуальну роботу з педагогами;

- комунікабельність.

Педагогічний процес у школі буде ефективним лише за умови забезпечення високої компетентності та професійної майстерності керівника навчального закладу.