Прес-центр31 липня 2019, 11:07

Відбулось засідання колегії районної державної адміністрації

З питання «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Троїцького району за І півріччя 2019 року» доповіла начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації Світлана Колєсник, яка зазначила, що органи влади та суб'єкти господарювання направляли всі зусилля на зміцнення тих позитивних результатів у економіці, які досягнуті у попередні періоди, а також на соціальний розвиток території.

До бюджетів всіх рівнів за звітний період надійшло 88 млн грн податків та зборів, що складає 104 % до показника відповідного періоду минулого року, у тому числі до місцевих бюджетів – 41 млн грн, що на 14 % більше відповідного періоду минулого року та на 13 % більше затверджених показників.

До загального фонду зведеного бюджету району надійшло 3 млн 784 тис. грн доходів (без врахування трансфертів), що складає 109 % до затверджених показників місцевими радами. У порівнянні з відповідним періодом минулого року доходів отримано на 978 тис. грн більше.

Трансфертів з державного бюджету до загального фонду місцевого бюджету  профінансовано в обсязі 50 млн грн., спрямовано 57 млн грн, що на 44 млн грн менше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Сільгосптоваровиробники своєчасно і в повному обсязі виконали весняно-польові роботи та приступили до збирання врожаю. У тваринництві спостерігається тенденція нарощування поголів’я великої рогатої худоби та свиней. Разом з тим виробництво м’яса та молока нижче рівня відповідного періоду минулого року.

Обсяг капітальних інвестицій у галузь складає 34 млн грн направлених на  придбання техніки та механізмів.

Забезпечується виконання заходів встановлених законодавством України у сфері соціального захисту різних верств населення, захисту їх прав та реалізації соціальних гарантій. Оздоровленням та відпочинком охоплено 547 дітей, місцевих бюджетів виділено 272 тис. грн.

Середньомісячна пенсія складає 2659 грн, що на 14 % , або на 336 грн більше  показника на початок 2019 року, яка виплачується своєчасно і в повному обсязі.

Мережа закладів освіти, яка підпорядкована відділу освіти райдержадміністрації, забезпечує конституційне право на доступну, безоплатну та якісну освіту. У чотирьох закладах дошкільної освіти виховується 32 дитини. Завантаженість дошкільних закладів складає 84 дитини на 100 місць. У трьох денних навчальних закладах навчаються 309 учнів, працює дві групи продовженого дня, середня наповненість класів - 10 учнів.

Бюджетне фінансування галузі у звітному періоді склало 12 млн 227 тис.грн, що складає 87 % до запланованого показника. Позабюджетних коштів залучено на суму 569 тис.грн.

З питання «Про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року» надала інформацію керівник апарату райдержадміністрації Тетяна Авксентенко, зазначивши, що за І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації, районної ради, Троїцької селищної ради, сільських рад надійшло 1394 звернень громадян, що на 123 більше проти 2018 року (1371 - звернень). Серед звернень: 828 письмових (2018 р. - 807), 556 -  надійшли під час особистих прийомів (2018 р. - 564). Кількість колективних звернень громадян – 37 (2018 р. - 21). Загальна кількість порушених питань 1394 ( 2018 р. - 1371 питань).

Загальна кількість звернень, що надійшли до райдержадміністрації - 92 (за 2018 рік - 81). За результатами розгляду 11 звернень вирішено позитивно, на 81 надано роз’яснення. Повторних та колективних  звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

У зверненнях до райдержадміністрації громадянами було порушено 92 питань (за 2018 рік - 81). Значну частку з них складають питання: соціального захисту – 51 (за 2018 рік - 48), що складає 55 % від загальної кількості питань; аграрної політики і земельних відносин – 31 (за 2018 рік - 30), що складає 34 % від загальної кількості питань; комунальне господарство - 10 (за 2018 рік - 8), що складає 11 % від загальної кількості питань. Від органів влади вищого рівня, обласної державної адміністрації, а також від народного депутата України надійшло 19 звернень (10 - у 2018р.),

з них 14 – це питання щодо відчудження отримання земельної ділянки у 50-метровій  смузі від лінії Державного кордону України.

До Урядової «гарячої лінії» від мешканців району надійшло 53 звернення громадян, що на 9 звернень більше минулого звітного періоду. Основні питання, з якими зверталися громадяни: призначення та перерахунок субсидії на житлово-комунальні послуги, надання матеріальної допомоги, комунального господарства.

Через «гарячу лінію» Луганської облдержадміністрації надійшло 1 звернення (за 2018 р. - 20) з питання щодо розширення дороги.

Щомісячно, кожний другий понеділок місяця проводяться прямі телефонні лінії з головою райдержадміністрації, проведено 6 прямих телефонних ліній, на які надійшло 5 дзвінків.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації.

На засіданні розглянуто питання «Про підсумки виконання законодавства у сфері містобудування та архітектури». З даного питання доповіла в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації Юлія Твердохліб зазначивши, що за перше півріччя розроблено та надано 6 будівельних паспортів земельної ділянки, 1 містобудівні умови та обмеження для здійснення реконструкції. Розглянуто 52 проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, з яких 2 проекти погоджено, по 50 проектам було надано відмову у погодженні. Станом на 01.07.2019 звернулось 68 осіб з питань містобудування та архітектури, яким буди надані консультації та роз’яснення.

На виконання статті 22 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови КМУ від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр» створюються та формуються реєстри даних базового рівня. У процесі формування баз даних постає багато проблемних питань: відсутність містобудівної документації, ненадання інформації органами місцевого самоврядування, відсутність можливості здійснити запити до власників інформації у зв’язку з проведенням ООС. Проведена процедура інвентаризації містобудівної документації, яка не була передана через вище зазначені акти, - 39 комплексів, з яких тільки 5 визнані актуальними та придатними до використання.

Юлія Твердохліб наголосила на проблеми: невідповідність документації існуючій ситуації, напрямкам розвитку, існуючим забудовам населених пунктів. Для вирішення цих проблем неодноразово направлялись листи до органів місцевого самоврядування з роз’ясненням законодавства, можливість залучення інвестиційних коштів на розроблення документації, подання проектів до Державного фонду регіонального розвитку, інформацію щодо виділення у 2019 році субвенції з державного бюджету на розроблення містобудівної документації.

Підсумовуючи роботу колегії Олег Володимирович наголосив на необхідності активізації діяльності керівників та працівників відповідних підрозділів з метою досягнення вагомих результатів.

З розглянутих питань були прийняті відповідні рішення.