Прес-центр1 червня 2017, 17:06

На координаційній нараді обговорені соціальні питання

31 травня 2017 року у 10 годині голова райдержадміністрації Олександр Іванов провів координаційну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших органів виконавчої влади соціальної сфери, у ході якої обговорили роботу в підпорядкованих структурах за поточний місяць. У нараді взяв участь заступник голови районної ради Олександр Мороз.

         Першочерговим питанням, яке було  розглянуто на нараді, стало питання оздоровлення дітей у закладах оздоровлення у літній період.

     Директор Троїцького районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Світлана Охрицька  надала інформацію учасникам заходу про роботу із оздоровлення у літній період дітей-інвалідів та дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку «Мечта», «Зоря» та ін.,   підготовку подання до районної ради про виділення коштів на оздоровлення дітей. Також зазначила на  проведенні виїздів, обстеження умов проживання родин, які перебувають у складних життєвих обставинах з наступним вжиттям відповідних заходів,  роботу з переселенцями, проведенні конкурсів плакатів, акцій та заходів до Міжнародного дня захисту дітей.  

          Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ірина Гомольська повідомила щодо призначення та перерахунку субсидій населенню в районі. На сьогодні  у районі 2961 користувач субсидіями. Надається допомога 1693 особам по соціальним виплатам, 247 нарахованих субсидій на придбання вугілля, адресна допомога по  ВПО - 280 осіб, користувачі пільгами - 5490 осіб. Заборгованості по виплатам немає.  Ведеться робота з ВПО та учасниками АТО. Проблемними у роботі управління були зазначені питання заборгованості по субсидіям за паливо та електроенергію.

         Директор Троїцького обласного будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів Галина Марченко доповіла про роботу закладу, утримання та медичне обслуговування  37 осіб похилого віку.

         Начальник районного центру зайнятості Вадим Марченко інформував про  облік та реєстрацію населення у центрі зайнятості. Зазначив, що на обліку перебуває  361 безробітних. За даний період влаштовано 164 особи, на громадських роботах працюють 153 особи. Спеціалістами проводиться навчання, надаються консультації та правова допомоги з питань працевлаштування.

         Директор Троїцького територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Валентина Ільницька надала інформацію про надання послуг 329 особам та виїзні прийоми в с. Солонці, с. Новознам’янка, с. Бабичеве, смт Троїцьке у травні місяці. Було надано послуги 347 особам з  медичних, перукарських, швейних та інших видів послуг. Щосереди проводяться  заходи Університету третього віку.

         Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Наталія Мороз  доповіла присутнім про участь у 5 судових засіданнях, стан роботи служби з  дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах: проведення   сумісних рейдів  «Сім’я» , «Сім’я та діти», перевірки умов дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в с.Новочервоне, с.Тарасівка, здійснено 5 рейдів по сім’ям усиновлювачів,  у прийомних сім’ях,  дитячому будинку сімейного типу.  З дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, та їх батьками службою постійно проводиться робота щодо недопущення бездоглядності, бродяжництва та правопорушень. Проведено заходи з нагоди  Міжнародного Дня сім’ї.

          Голова районної організації організації ветеранів України Валентин Свердлов наголосив на взаємодії роботи з Троїцьким районним історико-краєзнавчим музею «Витоки», надав інформацію про звернення ветеранів з  вирішення побутових питань.

          Голова райдержадміністрації наголосив на проведенні спільної роботи служб та органів місцевого самоврядування, роз’ясненні серед громадян району через  засоби масової інформації актуальних проблемних питань.

         За результатами координаційної наради було надано ряд доручень керівникам відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації.