Прес-центр30 червня 2017, 13:06

До уваги суб’єктів господарювання та споживачів

При реалізації продукції на замовлення, поза торгівельними або офісними приміщеннями та на відстані, частіше за все по інтернету, спостерігаються чисельні порушення суб’єктами господарювання прав споживачів.

 

Суб’єкти господарської діяльності не оформлюють належним чином відповідні правовідносини зі споживачами. Самі ж споживачі не вимагають документ, що засвідчує факт придбання покупки або надання послуги (чек, договір, квитанцію або інше), який надає підставу пред’являти претензії суб’єкту господарської діяльності у разі встановлення порушення їх прав.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 103 такий документ повинен містити наступну інформацію:

 

  • найменування та місцезнаходження продавця (виконавця);
  • дату укладання договору;
  • найменування продукції;
  • ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;
  • строк виконання робіт (надання послуг);
  • інші істотні умови договору, поставки або виконання договору;
  • права та обов'язки сторін договору;
  • порядок прийняття претензії;
  • основні характеристики товару;

-   гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи

ремонтом товару;

  • період прийняття пропозицій;
  • порядок розірвання договору.